نرم افزار مدیریت ساختمان

نرم افزار مدیریت ساختمان، توسط تیم توسعه پردازان آراد هدف طراحی شده است. این نرم افزار یک مجموعه جامع در خصوص مدیریت درآمد و مخارج ساختمان ها، مجتمع های اداری و تجاری، هتل ها و... را ارائه می دهد. در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

نرم افزار مدیریت ساختمان

فرآیند و عملکرد نرم افزار مدیریت ساختمان

این نرم افزار در واقع در قسمت های مختلفی تشکیل می شود که به صورت ساختار یافته چیده شده اند و
شما قادر می باشید تا در یک نگاه و با اعمال تغییرات ساده به توسعه و مدیریت آن ها بپردازید.

بخش های نرم افزار مدیریت ساختمان

مدیریت هزینه های جاری: یک ساختمان یا مجتمع اصولا دارای هزینه های جاری به صورت دوره ای می باشد، مانند شارژ، هزینه انشعابات، آسانسور و... در این نرم افزار بخشی در خصوص این موضوع در نظر گرفته شده است که می توانید آن ها را برای هر واحد و ساکنین تعریف نموده و مقدار معینی ثبت نمایید و به مدیریت آن بپردازید.

مدیریت ساکنین: بخش دیگری که بسیار مهم می باشد می توانید هر واحد از ساختمان یا مجتمع یا هر سئویت از هتل ها را در این نرم افزار تعریف کرده و مشخصات ساکنین را ثبت کنین. پس از آن قادر خواهید بود که بدهی ها، مخارج معین، پرداختی ها و به طور کل مدیریت های مالی را نسبت به هر یک از سکنه انجام دهید.

محاسبات: در نرم افزار مدیریت ساختمان، سیستم حسابداری مهیا و طراحی شده است که کاربر می تواند به صورت اتوماتیک با تعریف متغییر های مشخص شارژ هر واحد، شارژ ساختمان و تمامی هزینه ها را محاسبه نماید تا درصد خطای انسانی کاهش یابد.

حقوق ها و دستمزد: علاوه بر تمامی این ها بخش قابل توجهی نیز وجود دارد که شما می توانید، حقوق و دستمزد پرسنل خود را که شامل سرایدار، متصدی های هتل و... تعیین نموده و آن ها را نیز مدیریت کنید.

گزارشات: در نهایت قسمتی که بسیار مفید می باشد، قسمت گزارشات بوده، در این قسمت شما می توانید مشخص کنید که قصد دارید گزارشات مالی و الباقی قسمت ها را به صورت دوره ای برسی و مشاهده کنید و تمامی جوانب مدیریت خود و عملکرد ساختمان را مشاهده کنید.

نرم افزار مدیریت ساختمان

نتیجه گیری

نرم افزار مدیریت ساختمان توسعه پردازان، با تمامی نسخه های مشابه فرق می کند. عملکرد فوق العاده و بدون نقص، رابط کاربری بسیار آسان بدون نیاز به دانش قبلی، پشتیبانی حرفه ای و سریع، قیمت مناسب نسبت به محصول و... از مزیت های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار مناسب مدیران ساختمان های مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری، هتل ها و... می باشد. برای سفارش این نرم افزار و مشاوره با ما، می توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

مزایای داشتن نرم افزار مدیریت ساختمان – آپارتمان

تصور کنید شما مدیر یک ساختمان می باشید. می بایستی شارژ هر واحد را محاسبه نموده و به امورات پرداختی و بدهی آن ها نیز بپردازید. مسئله دیگر مخارج ساختمان و محاسبه سهم هر واحد می باشد، مسائل دیگری مانند نظافت ساختمان، پارکینگ های ساختمان، انشعابات و... . این مسئله علاوه بر اتلاف وقت شما امکان دارد باعث ایجاد اشتباه نیز شود. همچنین باعث می شود تا شما درگیر مسائل شوید و نیاز داشته باشید با هر واحد بر سر این مسائل گفتگو نمایید و پیگیر جزء به جزء این مسائل شوید. با داشتن یک نرم افزار مدیریت ساختمان که به صورت جامع طراحی شده باشد و پاسخگوی نیاز ها باشد، شما دیگر نیاز به این مسائل ندارید. چرا که تمامی این مسائل را به حالت اتوماسیون در آورده و اتوماتیک محاسبات را آن انجام داده. همچنین حساب ها و مسائل مربوط به هر واحد را جدا کرده و پنلی برای هر واحد و سکنه ایجاد می نماید که باعث تفکیک پذیری و شفاف سازی خواهد شد.

نرم افزار مدیریت ساختمان

استفاده های دیگر

ما با طراحی نرم افزار مدیریت ساختمان امکان استفاده در محیط های گسترده را نیز فراهم نموده ایم. به نحوی که اگر شما دارای هتل می باشید یا قصد دارید برای مدیریت کامل و جامع هتل خود از یک نرم افزار استفاده نمایید، این نرم افزار پاسخگوی تمامی نیاز های شما باشد. نرم افزار مدیریت ساختمان تیم ما، تمامی امورات یک هتل را پیاده سازی نموده است و عناصر مربوط به هر قسمت اعم از، سوئیت ها، پرسنل و... را پیاده سازی نموده. با استفاده از این امکانات شما در یک نگاه قادر خواهید بود تا، متوجه اوضاع فعلی هتل خود اعم از خالی و پر بودن سوئیت ها و اتاق ها، بدهی ها و بستانکاری ها، سرویس ها و خدمات و... باشید. اطلاعات مربوط به هر مهمان و اتاق، پرسنل و... را دسته بندی نموده و با یک کلیک امکان دریافت گزارش را داشته باشید.

نرم افزار مدیریت ساختمان